همانطور که مخاطبان و هنجارهای صنعت خود را به SEO نزدیک می کنید ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی در تعیین بهترین هدف کاربر و یافتن آنچه مخاطب شما به دنبال آن است ضروری است.
اما نه تنها این ، آنچه مخاطب شما به دنبال آن است نیز به همان اندازه آنچه که بدنبال آن است مهم است. تغییرات ظریف در تحقیقات کلمات کلیدی می تواند استراتژی SEO شما را ایجاد یا از بین ببرد.
و بهتر است شناخت کاملی از مقررات از نظر تغییرات بازار در صنعت و همچنین مشخصات خریدار و تأثیر آنها بر استراتژی کلی SEO داشته باشید.
http://www.urlrate.net/www/masna.ir
درباره این سایت